Haine fitness pentru femei si motivatie pentru a face sport

haine elegante

Pentru un antrenament eficient, depindeți de echipamente, îmbrăcăminte inteligente, cum ar fi un tracker de fitness, care oferă performanțe complete în ceea ce privește calitatea și funcționalitatea.

De aceea, la noi veți găsi o selecție extinsă de produse de marcă de înaltă calitate pentru o gamă largă de sporturi, care utilizează tehnologii inovatoare pentru a vă împinge pe drumul spre succes.

Indiferent dacă este vorba de articole de îmbrăcăminte sport care reglează umiditatea, de pantofi de alergare cu talpa amortizoare – vă oferim tot ceea ce vă susține în antrenament.

PREGĂTIREA DVS. ARE NEVOIE DE PARTENERUL POTRIVIT

Îmbrăcămintea sportivă specială și ajutoarele potrivite nu numai că măresc distracția programului dvs. de fitness, ci și vă îmbunătățesc performanța. Ce produse din gama sunt potrivite pentru voi? Asta depinde de preferințele voastre de formare.

Dacă aveți o gamă largă de interese și puteți găsi la cross trainer, unul dintre colanții de înaltă performanță cu o potrivire strânsă care vă formează și vă susține si în același timp vă va inspira.

Un duo de fibre sintetice opace din poliester și elastan și tehnologia inteligentă sunt garanția că transpirația neplăcută este drenată și că vă simțiți confortabil cu fiecare mișcare pe care o faceți.

Dacă preferați ceva casual, versiunile confortabile sunt o cămașă din material funcțional pentru reglarea temperaturii sunt tovarășii ideali în drumul către obiectivul dvs. personal de antrenament. Este antrenamentul pe banda de alergare pasiunea ta?

Atunci o pereche de mănuși de fitness cu garnituri din piele rezistente vă vor proteja palmele. Inserțiile întinse combinate cu o palmă întărită și cusături duble robuste vă permit o prindere ferma și sigura.

Ideal pentru a vă antrena corpul la un nivel ridicat este trambulina cu un diametru de 100 cm, a cărei suspensie specială este delicată pentru spate și articulații. Cu o greutate corporală maximă de 100 kg, aveți un aparat la domiciliu care poate fi depozitat rapid datorită picioarelor pliabile și greutății de 11 kg.

ANTRENEAZĂ-TE CUM VREI

Oferiți motivației corpului dvs urmărind cu atenție nivelul de activitate cu un tracker de fitness într-un design sportiv și verificându-vă în mod fiabil ritmul cardiac cu ajutorul tehnologiei PurePulse.

Funcții practice precum monitorizarea automată a somnului sau posibilitatea de a utiliza Smart Track pentru a vă înregistra activitățile sportive în aplicația FitBit transformă aceste piese ingenioase în antrenori personali în format mini.

Înainte să îndrăznești să folosești echipamente de antrenament de înaltă tehnologie, mai întâi ai nevoie de o geantă sport? Una dintre gențile noastre de antrenament spațioase, cu un compartiment pentru pantofi, două buzunare laterale spațioase și inserții de ventilație vă oferă suficient spațiu de depozitare și vă permite să vă transportați cu ușurință echipamentul sportiv la antrenament.

Nu ești exact ceea ce ai numi sportiv? Dar vrei totuși să-ți menții corpul în formă? Dar ce sport este cel mai potrivit pentru asta? Astăzi există nenumărate sporturi care îți promovează construirea musculară, cresc rezistența și flexibilitatea și îți măresc abilitățile – astfel încât să rămâi în formă maximă.

UN PLAN INDIVIDUAL DE ANTRENAMENT CONDUCE SUCCESUL

Indiferent dacă este vorba de Pilates, dans, box sau antrenament în sala de gimnastică – pentru un antrenament eficient ar trebui mai întâi să creați un plan de antrenament sau să primiți ajutor de la un profesionist. Un plan de fitness servește drept ghid pentru antrenament și trebuie adaptat individual nevoilor dumneavoastră.

Acesta enumeră exercițiile, inclusiv repetări, pe care ar trebui să le faceți în mod regulat, defalcate pe grupe musculare. Pentru că știi, doar antrenamentul disciplinat te conduce spre corpul visat.

GĂSEȘTE PLANUL OPTIMAL DE ANTRENAMENT

Alegerea planului de antrenament depinde de obiectivele dvs. și de cerințele fizice. Cu planul de antrenament potrivit, îți poți atinge obiectivele mai repede și te poți antrena mai distractiv – pentru că succesul este distractiv.

OBIECTIVELE PLANULUI DE FORMARE

Un plan sistematic de antrenament ajută la dezvoltarea sănătoasă a mușchilor și la reducerea greutății corporale. Antrenamentul fără un plan poate avea efecte negative asupra progresului antrenamentului.
Pentru a găsi planul de antrenament potrivit, mai întâi trebuie să vă definiți obiectivele de formare.

Scopul trebuie combinat cu nivelul tău de fitness. Planurile de instruire sunt de obicei împărțite în:

  • Începător
  • Avansat
  • Profesioniști

Mulți începători încep antrenamentele neglijent și cu multă greutate sau cu așteptări mari. Cu toate acestea, dacă obiectivele antrenamentului nu sunt aliniate la nivelul de fitness, antrenamentul duce rapid la demotivare.

Un plan de instruire vă va ajuta să începeți cu greutati mici și să creșteți încet. Planul este motivant suplimentar și datele fixate ajută sa te autodepăsesti.

Fie că este jazz, modern, hip hop sau Zumba – pentru cei cărora nu le place sportul, dansul este o alternativă bună la jogging și ridicarea ganterelor. Deoarece dansul este variat și este mai ușor să vă motivați reciproc într-un grup.

Spre deosebire de alte sporturi, nu efectuați doar mișcări individuale, ci le puneți împreună ca o coregrafie pentru a forma un dans. Acest lucru provoacă și promovează corpul și mintea. Și, în cele din urmă, este distractiv să te miști pe muzică – la fel ca seara la discotecă.

UN SENTIMENT BUN ITI DA ÎNCREDERE IN TINE

În studiourile de dans și salile de fitness, se oferă o mare varietate de dansuri pentru fiecare nivel – de la începători la profesioniști. Profesori instruiți, dintre care unii dansează profesional de ani de zile, vă învață coregrafii moderne.

Ca începător, poate dura mai mult să le înveți la început, dar în timp interiorizezi secvențe repetitive de mișcări și îți poți aminti mai bine secvențele de pași.

Acest lucru nu numai că duce la un sentiment mai bun, dar crește și încrederea în sine. Antrenamentul regulat este inevitabil pentru acest lucru – ar trebui să fii pe ringul de dans de 2-3 ori pe săptămână dacă vrei să-ți inspiri prietenii cu mișcări excelente de dans la următoarea petrecere.